Inbjudan

Välkommen till Sveriges Svettigaste Handbollskola!

Välkomna till Tina Flognmans Handbollsskola 2024!

Forshaga Handbollsklubb och Tina Flognman bjuder härmed in flickor och pojkar födda 2008-2013 att under tiden 26 - 28 juli 2024 delta i Tina Flognmans Handbollsskola 2024. Årets tränarstab kommer att hjälpa alla deltagare att bättra på sitt handbollskunnande under den tre dagar långa skolan.
(Födda 2007 och 2014 är välkomna att anmäla sig men erbjuds endast att deltaga i mån av plats).

Träningsupplägg

Skoldagarna består av boll- och fyspass samt taktik- och teorilektioner. Tidigare års succéer beach- och utomhushandboll finns med på schemat. Vi tränar i sporthallarna i Forshaga/Deje samt utomhus runt om i Forshaga. Varje dag serveras rikligt med frukost, näringsriktig lunch, mellanmål, middag och kvällsfika. Till de som väljer att inte övernatta serveras lunch och mellanmål. Som vanligt är målet att det ska bli Sveriges roligaste och svettigaste handbollsskola och en skola i värmländsk anda. Målvaktssatsningens succé är ett stående inslag på schemat.

Övernattning

Vi har tagit fram ett paket som inkluderar övernattning på campen torsdag till lördag inklusive helpension (frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsfika).

Boende och kostnad

• Boendepaket torsdag - söndag: 1990 kr
  • Boendepaket fredag - söndag: 1890 kr
  • Paket utan boende: 1590 kr

Varje deltagare erhåller en exklusiv t-shirt i funktionsmaterial, vattenflaska, samt handboll. Matchande shorts finns att köpa på skolan.

Till anmälan →

Observera att Er anmälan är preliminär tills vi erhållit fullständig betalning. Ni kommer att få en faktura på hela beloppet till Er e-postadress med 45 dagars förfallodatum eller senast sista maj.

Instruktörer/tränare

Som alltid kommer vi att ha massor av kunniga instruktörer och tränare som har en bred erfarenhet från handbollen både på nationell och på internationell nivå. Här ser ni alla som var med under förra årets handbollsskola.

Vi kommer på vår webbplats samt på Instagram, Facebook och Twitter löpande informera i takt med att vi kompletterar instruktörsstaben.

Information om avbokning

Om du har anmält dig till handbollsskolan och betalt in din avgift, men ej kan delta gäller följande:

• Fr.o.m. 1/6 återbetalas ingen avgift.
    • Ni får däremot behålla deltagartröja, boll och flaska om dessa har köpts in.
  • Vid uppvisande av läkarintyg återbetalas allt utom 750 kr (för att täcka våra utgifter)
    • Ni får deltagartröja, boll och flaska.

Varmt välkomna till oss i sommar!
Skolledningen